דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק טרנספורמסטיק - מסטיק MUST של עלית 

מאת    [ 03/11/2009 ]

מילים במאמר: 880   [ נצפה 4265 פעמים ]

פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך

לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.

http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499

שיווק טרנספורמסטיק - מסטיק MUST של עלית
ישנו מיתוס ידוע על הצעת יעול של מנהל שיווק במפעל תמרוקים, שהציע למנהליו להגדיל את פתח הבקבוק של המוצר, באופן שגרם להכפלת קצב התצרוכת והרכישות בהתאם. מיתוס דומה מספר על מפעל לנייר טואלט שייצר נייר בו רק כל שורה שנייה או שלישית של פרפורציה נקרעת במשיכה, והתוצאה משפיעה על התצרוכת באותו היחס.

בעולם תוכן אחר, זכור לי סרט טבע מדהים מלפני שנים רבות, אשר בסופו הפכו הציידים שהואשמו בהשמדת החיות לנאמני שמורת הטבע שהגנו בקנאות על חיות הבר. לכריש יש את דג הנקאי שמנקה את עורו מטפילים, ובתמורה הכריש לעולם לא יטרוף אותו ולמעשה אף מספק לו מזון והגנה, מה שנקרא סימביוזה. באופן דומה חיה בשלום עם התנין ציפור קטנה שמנקה את לסתותיו האדירות והתנין פוער לכבודה את פיו שעות ארוכות בהתמסרות מלאה למקורה של השיננית הפרטית שלו (היא מצידה יודעת לא לגעת בנקודה ספציפית על לשון התנין שמפעילה סגירה אוטומטית של הפה גם בשעה שהפציינט מנמנם).

ועכשיו ניקח את כל הסיפורים האלה אל קמפיין מסטיק MUST של עלית, שבעצם מצטרף אל סידרת קמפיינים קודמים ששינו את מעמדו של המסטיק בעולם הדנטלי, מאויב מוקצה לידיד מופלא, להלן - טרנספורמסטיק.

ראשית, היה צורך להתמודד עם המסר של האמא הפולניה ושל רופאי שיניים רבים, שהמסטיק מוציא סתימות, משאיר סוכר שמעורר בקטריות בפה, ושאר צרות אוראליות. בנוסף, גם תדמית הבהמה שמעלה גרה הודבק תרבותית לכל לועסי המסטיק, ועד למפגע הסביבתי של השלכת מסטיק ברחוב בהמתנה לסוליה תמימה, או גרוע מכך, על כסא בקולנוע או של חבר בכיתה.

מכלול כזה אמור לייאש מלכתחילה, ויש ארצות, כמו סינגפור, שם נאסר על ידי החוק לקנות או למכור מסטיקים (ולא אתפלא עם נוצר שם שוק שחור של הברחות).
ובכל זאת, היצרנים והמשווקים בעולם, ובהמשך גם בישראל, פנו להתמודד עם הבעיות אחת אחת וברוב המקרים גם הצליחו, ויעיד על כך גרף המכירות.

אז עכשיו נתחיל לספור, ובעיקר יש לשים לב לטקטיקה השלטת: הכי טוב סיבובים של 180 מעלות.
את מי רותמים לקמפיינים? את רופאי השיניים - כל הגרפים המדעיים של ירידת רמת ה-PH בפה הוצגה כהמלצה בכל פה של רופאי השיניים: לאחר הארוחה, מסטיק לניקוי השיניים והחזרת רמת ה-PH לקדמותה (ואיפה הילד שישאל מה זה בעצם PH? ומה עניין החומציות וכו'? נותנים לנו הרגשה שרק טיפשים לא יודעים זאת).

אז עכשיו כבר יש שנ הישגים: האויב הפך לידיד (זוכרים? הציידים כנאמני שמורת הטבע) והמיתוס התהפך במאה ושמונים מעלות (מזיק לשיניים? ההיפך! מגן על השיניים). ומי העדים? רופאי השיניים עצמם, כאיצטלה מדעית. וגם כמובן, ללא סוכר, כתמיכה לכל טיעוני הבריאות המרגיעים.

ובצד התרבותי? אה, כן. שימו לב לדוגמניות האלגנטיות שלועסות מסטיק בתשדירים: לא צעירות מדי, לבושות בקפידה ומשדרות מעמד מקצועי גבוה. גם המצבים המוצגים בתשדיר, בסביבת עבודה מכובדת, תורמים למסר.

נראה לכם מקרי?

עכשיו, אחרי שהמסטיק משמש רשמית כנקאי של כל כריש וציפור לגיטימית בפיו של כל תנין לאחר הארוחה, הגענו אל הקמפיין הנוכחי. הנה בא השוס, שקושר אותנו למיתוס של הגדלת פתח הבקבוק או קוטר הפתח של שפופרת משחת השיניים.

רגע, גם גם לפני כן תוכנן גודל המסטיק הבודד לסיטואציה בה לועסים אותו, סליחה, אותם, בזוגות. מסטיק בודד משאיר תחושת חלל של משהו חסר בפה, שלא היתה קיימת בדור הקודם של המסטיקים הרגילים (לא אדבר הפעם על שיטת האריזה החדשה, כמה אפשר לגלוש בפעם אחת, זה כבר נהיה כמו מסטיק). אז לא מספיק להכפיל את הצריכה, צריך גם לשלש, וסוף סוף הגענו לקמפיין עצמו: מסטיק קוקטייל.

אחרי הרעיון המרכזי של קוקטייל משלושה מסטיקים בטעמים שונים, השאר זה כבר אימפרוביזציות. לא עוד חפיסות לפי טעמים, אלא קומבינציות ליצירת קוקטייל בשלושה טעמים המאופסנים באותה קופסה. למתחילים מצורף מתכון, מאוייר בהומור יחסי על גב האריזה, להכנת קוקטייל מקצועי. הסוגים המוצעים על הבר הם קוקטיילים בטעם פינקולדה, או קובה-ליברה או קוקטייל מוחיטו, דקירי תות ועוד. מי שרוצה באמת להיזרק, יכול לערבב בין הקופסאות, אבל רק על אחריות המשתמש.

ובתשדיר של הקמפיין, כמובן, מראים עד כמה מיושן ונלעג החרמן הצעיר שרוצה להרשים בחורה בהכנה של קוקטייל מסורטי, לעומת הנון-שלנטיות בה היא משליכה לתוך הפה קוקטייל של מסטיקים ונוטשת אותו לנענע בקבוקים, ואף מכבה לו את האור בפנים. איזו השפלה.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב